dimarts, 13 de novembre del 2012

INAUGUREM!

Avui és el meu aniversari i he decidit regalar-me un bloc on mostrar els treballs d'scrap i d'altres manualitats que vaig fent. 
Us he de dir que començo sense altres instruments que unes tisores, un tub de cola, uns retoladors, papers de colors i molta imaginació.
Us presento el mini-àlbum que he fet pel meu fill, on hi pugui endreçar totes les idees creatives dels seus guions de cinema.
Tapa del mini-àlbum
Us aniré ensenyant l'interior en properes entrades.


Donar-li les gràcies a la Glòria Vivas del bloc "Papers de Colors" per haver-me "regalat" aquest món d'scrap.

6 comentaris:

  1. Fantàstic!!! Un bon regal, anirem seguint aquest bloc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina il·lusió! El primer comentari!
      Moltes gràcies, Mònica.
      Petons

      Elimina
  2. Guaaaau!!!! Això si k no m'ho esperava!
    Què xulo!
    Gràcies a tu per totes les coses bones que m'has regalat al llarg d'aquests anys!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saps que tot m'ho copio de les vostres magnífiques creacions.
      Et segueixo!
      Besets

      Elimina
  3. Acabo de descobrir que es l'scrap gracies a tu! I fins ara m'he estat perdent aquesta meravella...!!?? Al teu costat mai deixo d'apendre! : -)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo porto la L scrapera, però quan vulguis anem a una trobada d'Scrapbooking!!!
      Petonets

      Elimina