dijous, 7 de novembre del 2013

ORGANITZAR LES ARRACADES

Les arracades són una de les meves passions; tot i que, ara he desenvolupat una al·lèrgia que no em permet portar-ne.
Com que feia temps que tenia les arracades barrejades en unes capsetes, he decidit organitzar-les per parells en unes targetes que he decorat amb retolador.


El material necessari és:

  • Targetes
  • Retoladors negres
  • Fil
Material
Una vegada decorades les targetes amb els dibuixos de diversos marcs, he passat fils de diferents mides pels seus forats per endreçar-les a la porta de l'armari en uns penjadors adhesius.


Us agrada com han quedat?

6 comentaris:

  1. Sí que m'han agradat!
    je,je, queden molt divertides penjades totes juntes...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan no hi ha espai cal pensar-se-les totes!
      Bon cap de setmana
      Carme

      Elimina
  2. M'encanta aquesta idea!
    Jo que no sé com he d'organitzar els meus... Ja tenc la solució! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Penjant les targetes en uns quants penjadors adhesius darrere la porta ja veuràs com et va genial!
      Besades
      Carme

      Elimina
  3. mira qué original!!! se lo paso a una amiga a la que le gustan muchos los pendientes. un beso, guapa.

    ResponElimina