dissabte, 29 de desembre del 2012

CAPSES DE METALL

Les capses de metall on hi guardem galetes, fils, eines... es poden decorar i fer-les més boniques.
Us presento els dissenys que la Clara ens ha fet pel Tió amb papers decorats, cinta adhesiva de dues cares, botons, betes i fils. Genials!


A més, les havia omplert amb galetes fetes per ella mateixa. Com veieu ens van agradar molt perquè la capsa es va buidar en "un tres i no res". Gràcies Clara!!!


Si vols veure uns altres dissenys de capses decorades clica aquí!

4 comentaris:

  1. Les capses han quedat molt bé amb aquests detalls.
    Felicito a la Clara!

    ResponElimina
  2. Eiii, quin goig que fan aquí en pantalla! Portava setmanes rumiant què podia fer per tenir amb la família un detall del tió no gaire car i que fos pràctic i bonic. Una companya de feina va passar-me una recepta fantàstica de les clàssiques galetes de mantega i després de descobrir el món del scrap gràcies a aquest bloc i trobar unes caixes de llauna a molt bon preu, vaig tenir la idea! Així que vaig anar a una botiga de scrapbooking que hi ha a la meva ciutat i vaig proveïr-me de tota mena de materials: papers, fils, betes, cola, blondes, botons, enganxines...i allà estava jo, davant del meu primer projecte scrap :D i aquest n'ha estat el resultat! El millor de tot: com vaig gaudir fent-les, i mentjan-les! Les galetes, és clar! Gràcies a tu Carme per compartir-ho al teu bloc!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha agradat molt llegir el teu comentari.
      Ara cap el segon projecte, potser una capsa explosiva?
      Petons de paper!!!

      Elimina