dissabte, 23 de novembre del 2013

CAPSETES DE REGAL

Quan s'acosta Nadal, començo a mirar i remenar per les botigues i, així, cercar detallets per a la família. Sempre els acabo trobant però, algunes vegades, els embolcalls demanen ser substituïts sense mirament.
Per si us passa el mateix amb els embolcalls o teniu algun regal sense embolicar, us mostro unes capsetes que podeu fer amb paper d'scrap o cartolina i que queden molt boniques. 



Necessitareu:
Paper o cartolina
Cd o plantilla d'un cercle del tamany que necessiteu la capseta.
Llapis, regle i tisores
Cinta o llaç

En la part posterior del paper, resseguiu el cd i amb el regle dibuixeu-hi els diàmetres. Aleshores, en una de les quatre parts marqueu un altre contorn del disc i feu-hi els diàmetres.


Quan tingueu les dues circumferències, a cadascuna de les set parts, amb el cd com a plantilla aneu dibuixant les línies que determinaran el plegat.


Amb la punta arrodonida d'un ganxet o de les tisores, marqueu amb força les línies corbes i plegueu-les.


Per completar el regal hi podeu posar un llaç que ajudarà a mantenir tancada la capseta.
Imatge d'UsefulDIY. com

8 comentaris:

  1. Respostes
    1. Fàcil, fàcil...
      A més, canviant la mida de la plantilla pots fer capses per a tot!
      Muac

      Elimina
  2. Respostes
    1. És un recurs que per aquestes festes de nadal i els mil i un regals pot anar molt bé.
      Petonets
      Carme

      Elimina
  3. Hola Carme!!
    Quina il·lusió m'ha fet quan buscant idees de Nadal per l'escola, m'he topat amb els pares Noel personalitzats amb la foto per la nevera!. I m'he dit, però si jo els vaig fer a l'escola i amb les meves filles a casa fa uns quants Nadals!!. I fixant-me més en les fotos, m'he dit però si és la Carme i la seva família!!!. Després m'he posat a mirar les coses que tens penjades al blog i he alucinat amb aquestes coses tant xules que fas!!!. Són súper maques i ben funcionals!!!. Ara que venint de tu no m'estranya gens, ja que tu ets així de genial!!!. De fet en més d'alguna ocasió ja t'ahvia dit que ets com un centre de recursos, recordes? Segueix així, molts petons i cuida't molt!!!!
    Gemma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gemma, quina sorpresa!!!
      Desitjo que tot et vagi molt bé i siguis molt feliç!
      Ja saps que, tot i la Síndrome de Fatiga Crònica, no puc parar i pensar en els blogs (Fer de Mestres i Fer de paper) em distreu de les llargues jornades a casa.
      Si encara busques idees pel nadal et deixo un parell d'enllaços a un munt de recursos que et poden inspirar
      http://www.pinterest.com/ferdemestres/nadal/
      http://www.pinterest.com/crlena1/nadal/
      Petonets molt emocionats
      Carme

      Elimina
  4. No se si t'arribat el meu missatge, voldria felicitar-te per les coses tan xules que fas i al meu blog ( pispisiganya) t'he deixat un premi. Una abraçada.

    ResponElimina