dimecres, 13 de febrer del 2013

CAPSES AMB OUERES

M'agrada molt cuinar i aprofito qualsevol excusa per remenar les cassoles mentre escolto música.
   
Aquests dies he estat fent "Bunyols de Quaresma" i qui ha passat per casa se n'ha emportat uns quants.

Per evitar que els bunyols que s'emportaven acabessin fets una coca, vaig preparar unes capses amb oueres de cartró per a que els protegissin dels cops que poguessin rebre durant el viatge.



Amb oueres de cartró de diferents mides, pintura tempera no tòxica, motlles de paper i cintes, les capses van quedar molt divertides. 
Els dissenys decoratius van ser variats: unes línies paral·leles i d'altres creuades que vaig fer posant cinta adhesiva o alguns cercles enganxant-hi gomets, sempre abans de pintar la tapa de l'ouera.
Una vegada seca la pintura vaig treure els elements enganxats i, per acabar, vaig tancar la capsa amb uns llacets. 


Aquestes capses també us poden servir per endreçar-hi altres objectes.

6 comentaris:

  1. Es genial esta idea.
    Habrá que guardar todas las hueveras de cartón.
    Un abrazo

    ResponElimina
  2. Molt bo Carme! Com tot el que ens proposes. Petooons.

    ResponElimina
  3. Wow!! M'encanta aquesta idea.. No ho havia pensat! Ja la tenc apuntada ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Reutilitzar el cartró de les oueres obre un munt de possibilitats!
      Bon cap de setmana!

      Elimina