dimecres, 6 de febrer del 2013

PREMI ONE LOVELY BLOG AWARD

El dia del meu aniversari, encara no fa tres mesos, em vaig regalar el bloc Fer de Paper. 
M’agraden molt les manualitats i moltes vegades les companyes em demanaven idees i volien que els suggerís petits detalls fets de paper. Així que, vaig pensar en compartir els treballs que vaig fent, sense pressa ni pressió, en un petit bloc sense pretensions.
Avui, he rebut una gran sorpresa que vull agrair a la Fany del bloc Un raconet d’idees per haver atorgat a Fer de Paper el Premi One Lovely Blog Award (Premi a un bloc encantador).

Vaig voler cercar els orígens del Premi però, després de dies de recerca per la xarxa sense trobar-hi res, vaig haver de donar-me per vençuda.
Únicament se saben les condicions per recollir-lo:
· Enganxar la imatge del premi al bloc.
· Enllaçar el teu bloc amb el que t’ha atorgat el premi.
· Explicar set coses de tu.
· Atorgar el premi a 15 blocs.
· Posar-te en contacte amb els blocs premiats per informar-los.

Sobre mi, us mostraré set de les meves aficions 
"Una imatge val més que mil paraules"

...Els blocs als que Fer de paper atorga el Premi One Lovely Blog Award, Premi a un bloc encantador, són (so de tambors i emoció continguda...)
     1.  Un raconet d’idees



MOLTES FELICITATS!!!


18 comentaris:

  1. Felicidades por el premio y muchas gracias por haber pensado en mí a la hora de repartirlo.
    Estoy dándome una vuelta por tu blog y me gusta mucho, y he aprovechado también para conocer el otro.
    Felicidades por tu trabajo y me quedo en los dos blogs.
    Saludos

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Muchas gracias por tu comentario, Maribel!
      Me encanta tu blog, así que no fue difícil elegirlo a la hora de repartir este premio.
      Besitos

      Elimina
  2. Moltes felicitats pel premi, ja saps que t'ho mereixes moltíssim! Una abraçada ben gran! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Joel!
      Em va sorprendre molt que arribés aquest premi perquè Fer de Paper és un bloc senzill, sense pretensions, que acaba de començar i em va encantar rebre'l.
      Et segueixo en quasi tots els espais d'Educació i les TIC ;)
      Petonets

      Elimina
  3. Moltes gràcies Carme! N'estic molt contenta!!
    Et responc aquí les set coses sobre mi:
    1.Alegria
    2.Ocupada (voler fer moltes coses en poc temps)
    3.Un poc tímida
    4.Amant de les manualitats
    5.Interessada en l'educació dels més petits
    6.Captivada per la cuina (sobretot els dolços) :)
    7.Amant de la xocolata ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Caterina,
      veig que tenim gustos comuns.
      M'ha agradat poder conèixer una miqueta més de tu!
      Besets

      Elimina
  4. Moltes gràcies pel premi Carme!
    M'agrada molt la manera que has tingut de dir les teves set aficions ;)
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Saps que te'l mereixes, el teu bloc és encantador!
      Ha,ha, ha! Vaig pensar dir les 7 coses de mi amb una de les tècniques plàstiques que més m'agraden.
      Petonets "scraperos"

      Elimina
  5. Moltes gràcies Carme pel premi !!! Porto una estona visitant el teu blog i m'agrada molt. Ahh i genial les fotos que representen les teves 7 coses !!!

    Petonets,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, pel teu comentari. Em fas enrojolar!
      Et segueixo!
      Besets

      Elimina
  6. MOLTES GRÀCIES Carme!!!!

    M'ha fet molta il·lusió, de debò. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per deixar el teu comentari!
      Una abraçada!

      Elimina
  7. El recullo amb moltíssima il·lusió! Moltes gràcies!! Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fany, m'agrada que et faci il·lusió rebre aquest premi.
      Et segueixo!
      Petons de diumenge

      Elimina
  8. hola Carme!
    Moltiiiiiiiiissimes gràcies per pensar en mi! El premi fa honor al bloc de debó.
    Els treballs són magnífics. M'encantaria aprendre!
    Gràcies per compartir-ho amb tots nosaltres.
    Ah! recullo el premi i presento les meves aficcions amb un dels meus jocs preferits!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies a tu per aquests comentaris tan encantadors!
      Besets

      Elimina
  9. Moltissimes gràcies quina sorpresa!!son xulíssims els treballs que fas. Felicitats!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Gina, pel teu comentari.
      Com explico és un bloc molt senzill que si li serveix per inspirar alguna idea a una sola persona ja estic contenta.
      Et llegeixo!
      Petonets

      Elimina